VISUEL IDENTITET

SF Ungdom har fået udviklet en visuel identitet og en “værktøjskasse” som alle SFU’ere og SFU’s afdelinger kan gøre brug af.

Meningen er, at man let skal kunne gøre sine flyers, indkaldelser, mails mm. tjekkede på kort tid. Har man tid og lyst, kan man også bruge identiteten til selv at udvikle sine egne flyers, plakater, mails m.m. Derudover skal identiteten selvfølgelig være med til at gøre SFU genkendeligt.

:

GYLDNE REGLER

Alle kan bruge den visuelle identitet. Følg de nemme regler og lad dig inspirer af kataloget.

: Brug den rigtige skrifttype. I breve, referater, mødeindkaldelser bruges skrifttypen ”Century Gothic”, mens i mails, opfordres du til at bruge ”Verdana”.

: Brug den samme skrifttype hele vejen. Men understreg gerne og prøv dig frem med forskellige farver, fed eller kursiv for at fremhæve gode pointer.

: Overskrifter skal altid være i STORE BOGSTAVER, FED OG KURSIV.

: Brug de rigtige farver. Der er fire farver at bruge i mails eller når der er mulighed for at printe i farve. Det er Magenta, Lilla, Cyan, og Grøn . Du finder den helt rigtige nuance af farverne i Word skabelonen nederst på siden.

: Brug koloner og SFU logo, i den farve og størrelse der passer dig bedst. Se de forskellige farver og mønstre i kataloget.

Hent alle elementerne til frit brug her!

SFU_logo_7

INSPIRATIONSKATALOG TIL BRUG AF SF UNGDOMS VISUELLE IDENTITET

Nedenfor kan I se et inspirationskatalog og I kan også downloade diverse skabeloner, hvor man “bare” kan sætte tekst ind. Men det er også meningen I kan lade jer inspirere og bruge de forskellige elementer til at udvikle jeres egne ting. Laver I noget godt er I velkomne til at sende det til sfu@sfu.dk – så kan vi uploade det her på siden så andre kan gøre brug af det.

:

STANDARDER TIL DOWNLOAD

WORD:

Word – Standard Farve

Word – Standard sort/hvid

Flyer – Stor tekst. Direkte budskab

Flyer. Stor og lille tekst

SFU Brev

MAIL:

Mailskabelon

POWERPOINTS:

Gul, grøn & mørk lilla

Sort, lilla og blå

Grøn-blåt kolon

:

LOGO & KOLON-KATALOG

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s