Kampagnens milepæle og tidsforløb

Kampagnen har to milepæle:

1.    Afholdelse af politiske støttekoncerter i de største byer i november
I mindre byer kan man fx afholde fredagscaféer og bidrage med lokal mobilisering til de store koncerter.

2.    Juleindsamling i alle afdelinger i december
Her går SFU på gaden og sælger kampagne-muleposer og kage, hvor overskud går til Red Barnet. Alle der køber kage/en mulepose får en SFU-flyer med og vores salgsboder på gaden skal have politiske bannere m.m.

De to milepæle skal fungere som løftestang til at få vores politiske budskab ud over rampen og bidrage til en konkret forbedring af fattige børns vilkår ved at generere et overskud som ved kampagnens afslutning overdrages til Red Barnet.

Desuden lægges der op til, at man lokalt laver happenings og aktiviteter på gaden og uddannelsessteder, der sætter fokus på Danmarks fattigdomsproblemer og stiller lokale krav om fx en fattigdomsgrænse, støtte til fritidstilbud for fattige børn, forbedringer på boligområdet o.lign.

 

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s