Bliv en del af det nationale arbejde det kommende år

Henover sommeren er der brug for folk til følgende projekter på landsplan: Skolestartskampagnegruppe, hvervningspatrulje, folkemødetovholdere og introvejledere (helårsopgave).

– 2 personer der kan udgøre et planlægningsteam af SFU’s politiske engagement på Folkemødet på Bornholm. Teamet skal planlægge SFU’s aktioner og kampagneaktivitet, sikre velinformerede deltagere, forholde sig til, prioritere i og svare på henvendelser om SFU’s deltagelse i diverse aktiviteter, og alt i alt sammensætte et spækket program for vores delegation.

– 3 personer til indsupplering i skolestartskampagnegruppen, der har til opgave i maj og juni at forberede SFU’s skolestartskampagne, herunder udvikle initiativer til hvervning og generel aktivitet. Gruppen ledes af landssekretæren og agerer fokusgruppe i udarbejdelsen af kampagnekatalog samt kampagnematerialer

I selve skolestarten har gruppen særligt til opgave at brede aktivitet ud i landet, hvorfor der tilstræbes en god geografisk spredning af gruppemedlemmerne.

– 8-10 personer til SFU’s hvervningspatrulje, der i en uge i august vil køre rundt i 2 hold og lave målrettede skolebesøg på landets nyopstartede ungdomsuddannelser og rekruttere friske kræfter til vores skolestartskampagne landet over. Gruppen vil blive trænet i hvervning på en særlig workshop på politisk festival, og spille en central rolle i årets hvervningsindsats. Det kræver, at du ikke selv går i skole i perioden, og arbejdet er ulønnet, men vil være en super sjov turné.

Der skal herunder vælges 2 koordinatorer, til såvel team øst som team vest, der står for at planlægge rute og indkvartering mv.

Endvidere søger vi 4 nye introvejledere for det kommende år:

Introvejlederne har til opgave at bistå skolingsudvalget med at sikre en god medlemsmodtagelse og introduktion af nye medlemmer til SFU, både gennem lokale introcaféer og på introsporene på vores træf.

Som introvejleder skal du kunne deltage på oktobertræf 24-26. oktober, samt på februartræf 6.-8. februar ’15, da man som vejleder har et særligt ansvar under træffet for at gennemføre introprogrammet, som man ligeledes har til opgave at planlægge og mobilisere til.

Har du lyst til at stille op, så send en mail med ca 4. linjer om dig selv og din motivation til kaspersen@sfu.dk senest mandag den 19. maj kl 15.

Dette indlæg blev udgivet i Andet. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s